Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż.

Suraż, dnia 21 maja 2020r.

 

BK.271.1.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonych
w złotych kwoty 30 000 euro.

 

Zamawiający : Gmina Suraż – ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, zaprasza do złożenia ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż.

            Przedmiot zamówienia będzie realizowany z udziałem środków pochodzących
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie projektu pn. „Odnawialne źródła energii na potrzeby własne w Gminie Suraż” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii, nr wniosku RPO.05.01.00-20-0513/19.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na  pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego  nad realizacja zadania pn. „Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznych na następujących obiektach:

a) Zespół Szkół i Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Surażu, ul. Szkolna 1, 18-105 Suraż– minimalna moc wyjściowa z paneli DC 10 000 Wp;

b)Hala Sportowa w Surażu, ul. Szkolna 1, 18-105 Suraż – minimalna moc wyjściowa z paneli DC 8 500 Wp;

c) Hydrofornia, ul. Białostocka 18A, 18-105 Suraż – minimalna moc wyjściowa z paneli DC 29 000 Wp.

  1. Zakres prac w każdej z lokalizacji obejmował będzie w szczególności:
  • uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.,
  • dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania,
  • montaż zestawów fotowoltaicznych,
  • przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
  • kontrole, próby, uruchomienie instalacji,
  • przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem,
  • wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
  1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe prace dla instalacji fotowoltaicznych o mocy do 40 kW, tj. mikroinstalacji, obejmującej dostawę i montaż:
  • konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne,
  • paneli fotowoltaicznych,
  • inwerterów wraz z okablowaniem i oprzyrządowaniem,
  • przyłącza nn,
  • systemu do monitorowania i sterownia instalacją fotowoltaiczną,
  • zapewnienia obsługi geodezyjnej oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych,
  • zapewnienia niezbędnych badań konstrukcyjnych,
  • zgłoszenie mikroinstalacji do Sieci Elektroenergetycznej po zakończonym montażu i odbiorze prac,
  • przeszkolenie uczestników projektu z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa,
  • zapewnienie serwisu i doradztwa technicznego.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja postępowania przetargowego wraz z załącznikami dla w/w zadania dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/dfd2492d97b85ff/2020/dostawa-wraz-z-montazem-instalacji-fotowoltaicznych-na-budynkach-uzytecznosci-publicznej-w-gminie-suraz.html.

 Rodzaj zamówienia: Kod CPV – 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.

 4. Warunki udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U.
z 2019r., poz. 1186 z zm.), do nadzorowania i kontrolowania  robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia

2) Posiadają doświadczenie zawodowe w okresie  ostatnich  3 lat w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad budową instalacji fotowoltaicznych.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Wykaz osób przewidzianych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia – zał. Nr 2 oraz wykaz wykonanych usług zgodnie z - zał. Nr 3.

 5. Termin wykonania zamówienia:

Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy nastąpi do dnia 16 listopada 2020r. 

Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminów realizacji zamówienia, stosownie do zmiany terminów określonych w umowie o dofinansowanie zadania,  jak też umowy z  Wykonawcą robót

 

6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego ( wzór umowy).

 7. Warunki płatności:30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):

Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium „ Cena brutto – 100 %.”

Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.

Wykonawca określi łączną cenę brutto zamówienia za wykonanie usługi poprzez  wpisanie
do formularza ofertowego( cyfrowo i słownie ) z uwzględnieniem obowiązującej stawki VAT.

Cena zaoferowana  w formularzu ofertowym nie będzie ulegała zmianie.

9. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć pisemnie,  przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego
na adres  Urząd Miejski w Surażu – ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, lub złożyć osobiście
w siedzibie tut. urzędu (pokój nr 8 - sekretariat) w zamkniętej kopercie lub przesłać elektronicznie na adres umsuraz@zetobi.com.pl  

w terminie do  dnia 2 czerwca 2020 r. do godz. 12.00 z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru.  

 

10. Termin związania ofertą – 30 dni.

11. Sposób przygotowania oferty :

Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1 - „Formularz ofertowy” oraz załączyć do oferty wypełniony zał. Nr 2 i zał. Nr 3.

Kwota zaoferowana na formularzu oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

 12. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

Wszelkie zawiadomienia, wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie :

-  pisemnej na adres Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż,

-  faksem na numer  85 6503 184,

-  elektronicznie na adres: umsuraz@zetobi.com.pl

 13. Informacja na temat zakresu wykluczenia.

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na :

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika
z przepisów prawa,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa  lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 14. Osobami  upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami jest: Uszyński Marek  –  tel. 85 6503 599.

15. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem :  http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/ W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do podpisania umowy,  w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego  na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

 17. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, do którego nie ma zastosowania ustawa z  dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z zm.), stosownie do art. 4 pkt. 8 w/w ustawy. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 18.Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Suraż, 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, tel. 85 650 31 84, e-mail:umsuraz@zetobi.com.pl

b) z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się przez e-mail: iod@eterneco.eu

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    i) nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

BURMISTRZ SURAŻA

HENRYK ŁAPIŃSKI

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Uszyński

Data wytworzenia: 2020-05-21

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2020-06-03

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2020-05-21