Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż.
Suraż, dnia 21 maja 2020r.
BK.271.1.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonych
w złotych kwoty 30 000 euro.
Zamawiający : Gmina Suraż – ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, zaprasza do złożenia ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany z udziałem środków pochodzących
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie projektu pn. „Odnawialne źródła energii na potrzeby własne w Gminie Suraż” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii, nr wniosku RPO.05.01.00-20-0513/19.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn. „Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznych na następujących obiektach:
a) Zespół Szkół i Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Surażu, ul. Szkolna 1, 18-105 Suraż– minimalna moc wyjściowa z paneli DC 10 000 Wp;
b)Hala Sportowa w Surażu, ul. Szkolna 1, 18-105 Suraż – minimalna moc wyjściowa z paneli DC 8 500 Wp;
c) Hydrofornia, ul. Białostocka 18A, 18-105 Suraż – minimalna moc wyjściowa z paneli DC 29 000 Wp.
- Zakres prac w każdej z lokalizacji obejmował będzie w szczególności:
- uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.,
- dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania,
- montaż zestawów fotowoltaicznych,
- przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
- kontrole, próby, uruchomienie instalacji,
- przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem,
- wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
- Przedmiotem zamówienia są kompleksowe prace dla instalacji fotowoltaicznych o mocy do 40 kW, tj. mikroinstalacji, obejmującej dostawę i montaż:
- konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne,
- paneli fotowoltaicznych,
- inwerterów wraz z okablowaniem i oprzyrządowaniem,
- przyłącza nn,
- systemu do monitorowania i sterownia instalacją fotowoltaiczną,
- zapewnienia obsługi geodezyjnej oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych,
- zapewnienia niezbędnych badań konstrukcyjnych,
- zgłoszenie mikroinstalacji do Sieci Elektroenergetycznej po zakończonym montażu i odbiorze prac,
- przeszkolenie uczestników projektu z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa,
- zapewnienie serwisu i doradztwa technicznego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja postępowania przetargowego wraz z załącznikami dla w/w zadania dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/dfd2492d97b85ff/2020/dostawa-wraz-z-montazem-instalacji-fotowoltaicznych-na-budynkach-uzytecznosci-publicznej-w-gminie-suraz.html.
Rodzaj zamówienia: Kod CPV – 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
4. Warunki udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U.
z 2019r., poz. 1186 z zm.), do nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia
2) Posiadają doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad budową instalacji fotowoltaicznych.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Wykaz osób przewidzianych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia – zał. Nr 2 oraz wykaz wykonanych usług zgodnie z - zał. Nr 3.
5. Termin wykonania zamówienia:
Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy nastąpi do dnia 16 listopada 2020r.
Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminów realizacji zamówienia, stosownie do zmiany terminów określonych w umowie o dofinansowanie zadania, jak też umowy z Wykonawcą robót
6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego ( wzór umowy).
7. Warunki płatności:30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium „ Cena brutto – 100 %.”
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.
Wykonawca określi łączną cenę brutto zamówienia za wykonanie usługi poprzez wpisanie
do formularza ofertowego( cyfrowo i słownie ) z uwzględnieniem obowiązującej stawki VAT.
Cena zaoferowana w formularzu ofertowym nie będzie ulegała zmianie.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć pisemnie, przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego
na adres Urząd Miejski w Surażu – ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, lub złożyć osobiście
w siedzibie tut. urzędu (pokój nr 8 - sekretariat) w zamkniętej kopercie lub przesłać elektronicznie na adres umsuraz@zetobi.com.pl
w terminie do dnia 2 czerwca 2020 r. do godz. 12.00 z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”.
10. Termin związania ofertą – 30 dni.
11. Sposób przygotowania oferty :
Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1 - „Formularz ofertowy” oraz załączyć do oferty wypełniony zał. Nr 2 i zał. Nr 3.
Kwota zaoferowana na formularzu oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.
12. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Wszelkie zawiadomienia, wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie :
- pisemnej na adres Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż,
- faksem na numer 85 6503 184,
- elektronicznie na adres: umsuraz@zetobi.com.pl
13. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na :
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika
z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
14. Osobami upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami jest: Uszyński Marek – tel. 85 6503 599.
15. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem : http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/ W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do podpisania umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
17. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, do którego nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z zm.), stosownie do art. 4 pkt. 8 w/w ustawy. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
18.Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Suraż, 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, tel. 85 650 31 84, e-mail:umsuraz@zetobi.com.pl
b) z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się przez e-mail: iod@eterneco.eu
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Suraż, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
BURMISTRZ SURAŻA
HENRYK ŁAPIŃSKI
Metryka strony