Zakup defibrylatora AED
Suraż, 29.10.2018r.
GMINA SURAŻ
11 LISTOPADA 16
18 – 105 SURAŻ
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty na zamówienie o wartości poniżej 30.000 euro
Gmina Suraż zaprasza do złożenia oferty na „Zakup defibrylatora AED”
- Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 30 tysięcy euro,
w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).
- Realizacja zadania obejmuje:
Oferta obejmuję zakup i dostawę defibrylatora AED do siedziby Gminy Suraż, ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż.
Urządzenia muszą spełniać następujące minimalne wymagania techniczne oraz eksploatacyjne:
Defibrylator:
Minimum 5-cio letni okres gwarancji
Elektrody z minimum pięcioletnim okresem przydatności do użycia
Kształt fali: prostoliniowy dwufazowy, niskoenergetyczny
Czas ładowania: poniżej 10 sekund przy nowych bateriach.
Czas utrzymywania naładowania defibrylatora: ok. 30 sekund
Bezpieczeństwo pacjenta: wszystkie połączenia z pacjentem muszą być izolowane.
Opcjonalnie mile widziana funkcja RKO:
Nadzór defibrylacji: aparat musi sprawdzać połączenia elektrod i EKG pacjenta
Komunikacja z użytkownikiem:
- komunikaty głosowe i tekstowe na ekranie LCD w języku polskim
Wyświetlacz LCD:.
Pamięć:
- minimum 3,0 h zapisu EKG
Wymiary: minimum (Wys. x Szer. x Gł.) 13,3 x 24,1 x 29,2 cm
Waga: ok. 3,0 kg
Zasilanie: 10 ogólnodostępnych baterii litowych CR 123A Photo Flash lub równoważne. Baterie z możliwością samodzielnej wymiany przez użytkownika.
Czas pracy na nowym kpl baterii, typowo:
• 5 lat przechowywania w trybie gotowości lub
• 300 ± 5 defibrylacji, w tym: 250 ± 5 do pojawienia się komunikatu „wymień baterie” oraz 50 ± 5 po tym komunikacie.
Warunki otoczenia:
Temperatura pracy: Od 0 do 50 °C
Temperatura przechowywania: Od –30 do 70 °C
Wstrząs: minimum musi spełniać: IEC 68-2-27; 100G
Stopień ochrony przed wnikaniem ciał stałych, pyłu i wody: IP-55
W zestawie wraz z defibrylatorem musi znajdować się torba przenośna, baterie, elektrody oraz gwarancja/ atest na urządzenie.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2018r.
Sposób przygotowania oferty
- Oferent w formularzu ofertowym określi cenę jednostkową brutto za zamówienie.
- Zamawiający wybierze ofertę cenową odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia.
- W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela Pan Łukasz Laskowski w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 -15.30 tel. (85) 650-35-97.
- Ofertę należy złożyć na załączonym do niniejszego zapytania ofertowego formularzu- zał. nr 1.
- Ofertę cenową należy złożyć do dnia 05.11.2018roku do godz. 0900 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż lub e-mailem na adres: umsuraz@zetobi.com.pl .
- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji oferenta.
Kryteria wyboru oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
- Cena – 100%
Oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Płatności:
- Płatności będą realizowane z konta Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty wpływu faktury do urzędu
Informacje dodatkowe:
Zadanie pn.: „Zakup defibrylatora AED” uzyskało dofinansowanie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej- Funduszu Sprawiedliwości.
Odrzucenie oferty
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona po terminie składania ofert wskazanym w treści zapytania.
Załącznik:
- Formularz ofertowy
Metryka strony