Przebudowa drogi gminnej w Zawykach do kaplicy
BK.7021.29.2017 Suraż dnia 22 sierpnia 2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Przebudowa drogi gminnej w Zawykach – do Kaplicy”.
- INFORMACJE OGÓLNE:
Planowana wartość przedmiotu zamówienia kształtuje się na poziomie niższym niż wyrażona w złotych równowartość 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 poz. 2164), zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Suraż
ul. 11 listopada 16
18-105 Suraż
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w Zawykach – do Kaplicy” oznaczonej nr geodezyjnym 619 położonej w miejscowości Zawyki:
a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wg przedmiaru robót
Roboty budowlane obejmowały będą:
- odtworzenie trasy w terenie równinnym;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne;
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 20cm;
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu „polbruk” na podsypce cementowo – piaskowej gr 3cm – materiał kostka betonowa typu „polbruk” - Zamawiającego
- ustawienie krawężników betonowych ulicznych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej B-10 z oporem;
- ustawienie obrzeża betonowego 8x30 „wtopionego”
- wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego gr 10cm.
b) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
- Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. Zamawiający posiada jedynie kostkę brukową.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
- Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatrzymania części przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia tj. 3% wartości faktury z tytułu należytego wykonania umowy w okresie gwarancyjnym. Po upływie gwarancji Zamawiający przekaże zatrzymaną cześć wynagrodzenia Wykonawcy w terminie 14 dni od jej zakończenia.
- Wykonawca dołączy do oferty wyceniony przedmiar robót według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Ceny jednostkowe zawarte w przedmiarze robót będą stanowiły podstawę rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie
również prawo do zmniejszenia zakresu robót. - Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy.
- Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół z odbioru robót. Wykonawca przedłoży również, operat powykonawczy kolaudacyjny.
- Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
1/ nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
2/ uniemożliwiające użytkowanie remontowych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi. - Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do 13 października 2017r.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
- Okres związania ofertą wynosi 15 dni od daty złożenia oferty.
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
- Termin składania ofert upływa dnia 29 sierpnia 2017r. o godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznie na adres umsuraz@zetobi.com.pl
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana. Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej, oraz uprawnienia kierownika budowy do prowadzenia robót.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Przedmiar robót.
- Kosztorys ofertowy.
- Mapa obejmująca zakres opracowania + przekrój normalny.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony