Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z wynajem pojemników/kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów
Suraż, dnia 12 listopada 2024 r.
BK.7021.55.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z wynajem pojemników/kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów”
zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł
I. Zamawiający
Nazwa Zamawiającego: Gmina Suraż
REGON: 050659154
NIP: 9661722485
Miejscowość: Suraż
Adres: ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż
Strona internetowa: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
Godziny urzędowania: Pn. – Pt. 730-1530
Tel./fax.: Tel. 085 6503 597, 085 6503 184
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tj:
- papier i tektura (20 01 01; 150101),
- szkło (20 01 02, 15 01 07)
- tworzywa sztuczne (20 01 39; 15 01 02)
- odpady ulegające biodegradacji (20 02 01)
- metale (20 01 40; 15 01 04)
- odpady opakowaniowe wielomateriałowe (15 01 05)
- meble i inne odpady wielogabarytowe (20 03 07)
- zużyte sprzęty elektryczne i elektroniczne (200121*, 2001230*, 20 01 350*, 20 01 36)
- przeterminowane leki (20 01 32)
- chemikalia (200119*, 20 01 27*, 20 01 28)
- zużyte opony (16 01 03)
- zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34)
- odpady budowlane i remontowe (17 01 01, 170102, 17 01 04)
- odzież i tekstylia (200110, 200111)
- odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym
w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek (20 01 99)
- Poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych rozumie się usługę obejmującą: transport i kierowanie do odzysku, ewentualnie unieszkodliwienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowany będzie w miejscowości Suraż, ul. Spółdzielcza 1. Do PSZOK przyjmowane będą selektywnie zebrane odpady komunalne pochodzące z nieruchomości zamieszkałych objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Suraż. PSZOK czynny będzie w każde środy w godzinach od 7.00 do 14.00.
- Zamawiający nie jest stanie oszacować dokładnych ilości w/w odpadów, które mogą być dostarczone do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przez mieszkańców Gminy Suraż. Ilość zebranych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ilość odpadów zależeć będzie od rzeczywistych potrzeb mieszkańców nieruchomości zamieszkałych objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi w Surażu. Prognozowanie ilości odpadów wskazane w formularzu ofertowym należy traktować wyłącznie jako orientacyjne wg których zostanie ustalona wartość zamówienia
do przyjęcia ceny brutto będącej kryterium oceny ofert. - Rodzaje kontenerów, w których składowane będą poszczególne odpady:
- papier i tektura – odpady gromadzone w pojemnikach 1100l lub workach 120l
- szkło – odpady gromadzone w pojemnikach 1100l lub workach 120l
- tworzywa sztuczne – odpady gromadzone w pojemnikach 1100l lub workach 120l
- odpady ulegające biodegradacji – pojemnik 1100l,
- metal – odpady gromadzone w pojemnikach 1100l lub workach 120l gromadzone w workach 120l,
- odpady opakowaniowe wielomateriałowe – odpady gromadzone w pojemnikach 1100l lub workach 120l
- odpady wielogabarytowe – odpady gromadzone w kontenerze KP 7 lub KP 5
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – gromadzone bez pojemników pod zadaszonym obiektem,
- odzież i tekstylia – odpady gromadzone w workach 120l,
- przeterminowane leki – pojemnik 120l,
- chemikalia – pojemnik 120l,
- zużyte opony – gromadzone bez pojemnika, załadunek po stronie Zamawiającego kontener/patelnia
- zużyte baterie i akumulatory – pojemnik 120l,
- budowlane i rozbiórkowe – kontener Kp 7 lub Kp 5,
- odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym
w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – pojemnik 30l
- Wykonawca wypożyczy na czas obowiązywania umowy kontenery/pojemniki.
- Odbiór odpadów z PSZOK będzie następował z pojemników/kontenerów, worków oraz zadaszonego obiektu.
- O konieczności odbioru odpadów z punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych powiadamiał będzie pracownik Urzędu Miejskiego w Surażu w formie telefonicznej lub mailowej. Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać usługę odbioru odpadów we wcześniej ustalonym terminie.
Odpady przekazywane będą Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej
przez Zamawiającego.
- Transport odpadów Wykonawca zobligowany jest prowadzić pojazdami specjalistycznymi i pojazdami ciężarowymi spełniającymi wymagania techniczne, określone przepisami ustawy o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi. Transport odpadów powinien być zorganizowany zgodnie z postanowieniami art. 24 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1587). Wykonawca nie może mieszać odpadów, które zostaną odebrane
z PSZOK. - Wykonawca jest zobowiązany do posiadania niezbędnych uprawnień, wiedzy i doświadczenia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania w sposób należyty, terminowy i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa przedmiot umowy, a w szczególności posiadania aktualnego zezwolenia obejmującego prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
- Wszystkie odpady odebrane przez PSZOK należy przekazać do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.
- W zakresie sprawozdawczości Wykonawca przez cały okres realizacji usługi będzie sporządzał i przekazywał Zamawiającemu miesięczne zestawianie ilości odebranych odpadów wg raportów wagowych (z podaniem kodu odpadu, rodzaju odpadu oraz masy w Mg) wraz ze sposobem ich zagospodarowania (karty przekazania odpadów).
- Warunki rozliczenia:
a) rozliczenie będzie następowało na podstawie rzeczywistej ilości odpadów wyrażonej w Mg.
b) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym z Wykonawca odbywać się będą w złotych polskich.
c) Termin płatności faktury wynosi do 21 dni, od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 12 miesięcy
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi zawierać nazwę, adres oferenta i cenę, wyrażoną w kwocie netto i brutto oraz musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.
- Cena oferowana zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Oferowana cena jest ostateczna do zapłaty, jaką zamawiający zapłaci za usługę.
- Wraz z ofertą Wykonawcy przekaże Zamawiającemu:
- Ofertę Wykonawcy ( Załącznik Nr 1)
- Formularz wyceny przedmiotu zamówienia ( Załącznik Nr 2)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 3)
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę w zaklejonej kopercie z napisem „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z wynajem pojemników/kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów” można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż w pokoju nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na w/w adres do 20.11.2024r. do godziny 12.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2024r. o godz. 12:20 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Surażu – (sala konferencyjna)
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena ofertowa.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Pan Łukasz Laskowski pod numerem telefonu (085) 6503 597
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
VIII. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego – Formularz wyceny przedmiotu zamówienia
- Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego – Oświadczenie
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony