Zimowe utrzymanie dróg gminnych w administracyjnych granicach administracyjnych gminy Suraż w sezonie 2018/2019
Suraż, 11.12.2018 r.
BK.7021.44.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w granicach administracyjnych gminy Suraż w sezonie 2018/2019 tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2019 r.
- Zamawiający: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, zaprasza
do złożenia ofert na: - Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w granicach administracyjnych gminy Suraż w sezonie 2018/2019 tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2019 r. w zakresie:
a) odśnieżanie przy zastosowaniu pługów zgodnie z wykazem dróg stanowiącym Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego. Prace wykonywane będą w czasie i miejscach uzgodnionych
z Zamawiającym.
b) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu mieszanki 25% piaskosoli (w proporcjach 25% chlorku sodu NaCl i 75% piasku) na drogach zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego, ze szczególnym uwzględnieniem łuków, skrzyżowań, spadków, dojazdów i przejść dla pieszych w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, zalecana ilość mieszanki na 1m2 nawierzchni wynosi 100g.
c) utrzymanie stałego dyżuru dyspozytorskiego.
3. Termin realizacji zamówienia:
- rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
- zakończenie: 30.04.2019 r.
- Okres gwarancji – nie dotyczy.
- Kryterium wyboru oferty: najniższa cena, proszę o podanie cen brutto. Złożona oferta cenowa może podlegać negocjacji.
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Podanie w formularzu ofertowym ilości kilometrów odśnieżania bądź usuwania śliskości są ilościami szacunkowymi, a ich zakresy mogą ulegać wahaniom w wyniku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania w okresie trwania usługi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości zleconych odcinków przez Zamawiającego w toku realizacji mniejszego zamówienia.
- Rozpoczęcie robót 60 min od czasu zgłoszenia Zamawiającego.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
- W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
- Wykonawca musi posiadać lub dysponować minimum: 1 ciągnikiem z posypywarką i 2 jednostkami pługującymi oraz 1 koparko – spycharką.
- Wykonawca przedstawi wykaz posiadanego sprzętu – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Miejsce i termin złożenia oferty Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż pokój 8 (sekretariat), bądź mailem umsuraz@zetobi.com.pl do dnia 19.12.2018 r. do godz. 10.00.
- Warunki płatności - przelew 30 dni od dnia otrzymania faktury.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Łukasz Laskowski tel. 85 6503 597
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wg załączonego formularza
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony