Zakup i dostawę samochodu osobowego typu Bus

OG.271.5.2022

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Suraż jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej
na zadanie pn."Zakup i dostawę samochodu osobowego typu Bus”

Zamówienie prowadzone jest na podstawie art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130 000 zł (Dz. U. z 2021 poz. 1129).

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego busa na potrzeby Urzędu Miejskiego w Surażu. Autobus winien spełniać niżej wymienione warunki – parametry techniczne i wizualne:
    1) rok produkcji nie starszy niż 2013r.,
    2) całkowity przebieg udokumentowany nie więcej niż 400 000km (udokumentowany przed podpisaniem umowy wydrukiem z CEPIK lub innym dokumentem),
    3) ilość miejsc siedzących od 16 do 20 osób bez kierowcy,
    4) liczba osi – 2,
    5) moc silnika: min 130KM,
    6) emisja spalin: min. według norm spalania Euro V,
    7) skrzynia biegów: automatyczna, manualna,
    8) system ABS
    9) wspomaganie kierownicy,
    10) ogrzewanie, klimatyzacja.
    11) Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
    12) Bus musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.
    13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu. Sprawdzenie stanu technicznego nastąpi w stacji wskazanej przez Zamawiającego. W przypadku wykrycia wad dotyczących stanu technicznego pojazdu, Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia oraz zapłaty wynagrodzenia
    do czasu usunięcia ewentualnych wad. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wykrytych wad w terminie do 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym.
    14) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo
    do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji
    lub sprzedaży.
    15) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 12.10.00-1 – Autobusy i autokary.

 Określone wyżej standardy są wymaganiami minimalnymi.

Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia o lepszych parametrach, jeśli zaoferuje o gorszych parametrach oferta zostanie odrzucona.

  1. Kryteria wyboru oferty.

Kryterium oceny ofert jest cena – 100%
      1) Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
      2) Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  1. Termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności.

    1) Termin zakończenia realizacji zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy.
    2) Rozliczenie finansowe z Wykonawcą nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.
  1. Pozostałe informacje.

    1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- poprawy omyłek rachunkowych,

- żądania wyjaśnień w stosunku do Wykonawców co do treści złożonych ofert,

- wezwanie do uzupełnienia dokumentów.
       2) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertą.
       3) Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
       4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.

  1. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Marek Uszyński, tel.: 731 914 725, e-mail: sekretarz.suraz@zetobi.com.pl.

  1. Sposób przygotowania oferty:

    1)
    Wykonawca powinien sporządzić jedną kompletną ofertę na formularzu ofertowym, podając cenę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2) Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub
    upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany czytelną pieczęcią imienną. Osoby upoważnione powinny załączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo lub upoważnienie.
    3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    4) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  1. Termin złożenia oferty.

Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: umsuraz@zetobi.com.pl do dnia 06 maj 2022 r. do godz. 12.00.

 

  1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L.2016.119, str.1, sprost. Dz. U. UE.L.2018.127, str. 2), zwanego RODO, informuję, że:

1) Administratorem danych jest Burmistrz Suraża, Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż;

2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z inspektorem ochrony danych: e-mail: kontakt@eterneco.eu

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta;

4) Dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:

a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone – w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;

b)przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;

b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;

c) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach określonych w art. 17 RODO;

d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO;

e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO.

7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty;

9) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym

 

Burmistrz Suraża

Henryk Łapiński

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Gmina Suraż

Data wytworzenia: 2022-04-22

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2022-05-12

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2022-04-22