Wykonanie operatu szacunkowego na wycenę budowli i urządzeń budowlanych
Wykonanie operatu szacunkowego na wycenę budowli i urządzeń budowlanych
Suraż, 30.10.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z poźn. zm.)
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Suraż reprezentowana przez Burmistrza Suraża
- 11 Listopada 16, 18-105 Suraż
NIP: 9661722485
Tel.: 85 6503597 Faks: 85 6503184
E-mail: umsuraz@zetobi.com.pl
Godziny urzędowania (pracy): 7:30 – 15:30
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego zawierającego wycenę budowli
i urządzeń budowlanych: wielofunkcyjnego masztu komunikacyjnego z turbiną wiatrową i zestawem paneli słonecznych, ogrodzenia oraz innych obiektów i urządzeń usytuowanych na nieruchomości położonej w miejscowości Doktorce gmina Suraż. - Wszelkie informacje niezbędne do wykonania operatu szacunkowego zobowiązany jest zgromadzić rzeczoznawca majątkowy, który posiada uprawnienia zgodne z ustawą o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz.65).
- Operat szacunkowy jest niezbędny do ustalenia wartości budowli związanych z działalnością gospodarczą, która będzie stanowić podstawę do obliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z art. 4 ust. 7 i 8 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019r. poz.1170).
- Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać drogą email: umsuraz@zetobi.com.pllub pod numerem telefonu 85 6503 – 166, 85 6503-599.
III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 29.01.2021r.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż.
- Korespondencję w formie faksu Wykonawcy są zobowiązani przesyłać na numer85 6503184
- Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: umsuraz@zetobi.com.pl
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, pok. 8 (sekretariat) lub pocztą e-mail na adres umsuraz@zetobi.com.pl
- Ofertę należy złożyć do dnia 09.11.2020r. do godziny 09:00.
- Opis sposobu wyboru oferty.
- Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie usługi, o której mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Kryterium wyboru oferty: najniższa wartość brutto zamówienia.
- Dodatkowe informacje:
- Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej tut. urzędu http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/w zakładce zapytania ofertowe.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, wówczas Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego zapytania ofertowego.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 21 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania w każdej chwili do dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym również odszkodowawczej.
Burmistrz Suraż
Henryk Łapiński
Metryka strony