Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminu Suraż w 2021r.

Suraż, dnia 06.08.2021

 BK.7021.39.2021

  ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający:

Gmina Suraż, ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż zaprasza do złożenia oferty na zdanie ”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminu Suraż w 2021r.”

  1. Przedmiot zamówienia

”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminu Suraż w 2021r.” w ilości około 134 Mg

 

Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:

a) Zbiórka, transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo – cementowych dla budownictwa z terenu Gminy Suraż. W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania. Rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej  i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (Dz.U. z 2021, poz. 779 z późn zm.)

 Ilość punktów adresowych na terenie Gminy Suraż – około 45. Ilość punktów adresowych oraz ilość wyrobów zawierających azbest może ulec zmianie.

 Szczegółowy wykaz posesji zawierać będzie załącznik do umowy (zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy).

 b) Usługi Wykonawca świadczyć będzie własnym sprzętem i przy pomocy własnych materiałów.

 c) Zaplecze dla prowadzonej działalności Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.   

 d) Wykonawca zobowiązany jest ustalić z właścicielami posesji termin odbioru

 Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiający w formie pisemnej harmonogram realizacji zadania zawierający termin wykonania prac na poszczególnych posesjach uzgodniony z właścicielami (posiadaczami) nieruchomości.

e) Ważenie wyrobów zawierających azbest bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze z nieruchomości. Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność oraz właściciela (posiadacza) nieruchomości.

f) Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w dwóch egzemplarzach: dla odbierającego wyroby zawierające azbest celem przekazania do Urzędu Miejskiego w Surażu, drugi dla właściciela nieruchomości.

g) Udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu na składowisko) kopia karty (do wglądu oryginały) przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 819), oryginały kart przekazania odpadów zostaną dostarczone właścicielom nieruchomości.

h) Oświadczenie Wykonawcy zadania o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych (zgodnie z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)

i) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytuły zdarzeń i wypadków, a także za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

j) Wykonawca w ramach ceny ofertowej m. in. Winien zapewnić także:

 - organizację poszczególnych etapów związanych z wykonaniem usługi
i zabezpieczenie placu, na którym usługa jest wykonywania.

 - oczyszczenie terenu z azbestu i pyłu azbestowego oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.

k) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych wskazane w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (Dz.U.
z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ww. ustawy.

l) Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną z odbioru azbestu z każdej posesji.

m) Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy oświadczy, że wszelkie dane, dokumenty i informacje pozyskane w trakcie realizacji zadania wykorzysta wyłącznie w celu wykonania tego zadania.

 

Szczegółowe wymagania związane z realizacją programu.

a) Przed rozpoczęciem prac (terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest (właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu).

b) Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.

c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać załadunek, transport i utylizację odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Suraż we wskazanym przez Zamawiającego nieruchomościach zakwalifikowanych do udziału w programie, sukcesywnie począwszy od dnia zawarcia umowy do dnia 15 października 2021 r.

d) Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.

e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia do odbioru ilości wyrobów zawierających azbest. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 15.10.2021 r.

 

  1. Okres gwarancji: Nie dotyczy.

 

  1. Kryterium wybory oferty: najniższa cena za transport i unieszkodliwienie 1 Mg pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo-cementowych. Proszę o podanie ceny brutto uwzględniając wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    6. Inne istotne warunki zamówienia:

 Oferta może podlegać negocjacji cenowej oraz anulowaniu bez podania przyczyny przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami:

- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)

- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.)

- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.)

- ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U.
z 2021 r. poz. 756).

 7. Miejsce i termin złożenia oferty:

Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć e–mailem na adres: umsuraz@zetobi.com.pl w tytule wiadomości wpisując ”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminu Suraż w 2021r.” do dnia 16.08.2021 r. do godz. 12:00

  1. Warunki płatności:

Przelew 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Łukasz Laskowski – kierownik Referatu Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalne, tel. 85 6503 597, e-mail: lukasz.laskowski@suraz.pl

  1. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę, należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

W załączeniu formularz oferty:

 

                                                                                                    Burmistrz Suraża

 

                                                                                                    Henryk Łapiński

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Laskowski

Data wytworzenia: 2021-08-06

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2021-08-06

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2021-08-06