Przebudowa drogi gminnej w Zawykach – do Kaplicy
BK.7021.4.2018 Suraż dnia 16 styczeń 2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Przebudowa drogi gminnej w Zawykach – do Kaplicy I etap”.
I. INFORMACJE OGÓLNE:
Planowana wartość przedmiotu zamówienia kształtuje się na poziomie niższym niż wyrażona w złotych równowartość 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 poz. 1579), zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postepowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert
II. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Suraż
ul. 11 listopada 16
18-105 Suraż
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w Zawykach – do Kaplicy I etap”.
a) Roboty budowlane obejmowały będą:
- odtworzenie trasy w terenie równinnym;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne;
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 20cm;
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm typu „polbruk” na podsypce cementowo – piaskowej gr 3cm – materiał kostka betonowa typu „polbruk” – Zamawiającego;
- ustawienie krawężników betonowych ulicznych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej B-10 z oporem;
- ustawienie obrzeża betonowego 8x30 „wtopionego”;
- wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego gr 10cm.
Zakres prac obejmuje działkę oznaczoną nr geodezyjnym 619.
b) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
- Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. Zamawiający posiada kostkę brukową gr 8 cm w ilości 566m2. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania i wbudowania ilości kostki, będącej w posiadaniu Zamawiającego.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom
i standardom. - Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatrzymania części przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia tj. 3% wartości faktury z tytułu należytego wykonania umowy w okresie gwarancyjnym. Po upływie gwarancji Zamawiający przekaże zatrzymaną cześć wynagrodzenia Wykonawcy w terminie 14 dni od jej zakończenia.
- Wykonawca dołączy do oferty wyceniony przedmiar robót według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Ceny jednostkowe zawarte w przedmiarze robót będą stanowiły podstawę rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmniejszenia zakresu robót.
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy. Płatność jednorazowa, dokonywana będzie w ciągu 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
- Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół z odbioru robót. Wykonawca przedłoży również, operat powykonawczy kolaudacyjny.
- Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
- nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
- uniemożliwiające prawidłowe użytkowanie, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
- Termin wykonania: od dnia podpisania umowy do 14 września 2018r.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
- Termin składania ofert upływa w dniu 26 stycznia 2018r. o godz. 15:00. Ofertę należy złożyć pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż lub przesłać elektronicznie na adres: umsuraz@zetobi.com.pl.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej, oraz uprawnienia kierownika budowy do prowadzenia robót.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony