Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego polegająca na wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 106621B B ul. 11 Listopada w Surażu, na wysokości budynku Urzędu Miejskiego w Surażu.
Suraż dnia 10 lipca 2019r.
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego polegająca na wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 106621B B
ul. 11 Listopada w Surażu, na wysokości budynku Urzędu Miejskiego w Surażu.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Suraż ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż
- Opis przedmiotu zamówienia:
Wyniesione przejście dla pieszych zostanie wykonane w poziomie jezdni drogi gminnej Nr 106621B ul. 11 Listopada w Surażu, na wysokości budynku Urzędu Miejskiego w Surażu. Powierzchnia przejścia dla pieszych zostanie wyniesiona na 6 cm powyżej rzędnej jezdni istniejącej w celu stworzenia elementu stanowiącego część jezdni drogi gminnej stanowiącej element uspokojenia ruchu pojazdów kołowych. Przejście wyniesione dla pieszych jest niezbędne do wykonania, co znajduje potwierdzenie w ustaleniach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przeprowadzonej w dniu 21 maja 2019 r.
Wyniesione przejście będzie o wymiarach 6,0 m x 6,0 m i wysokości 6 cm. Zostanie wykonane z kostki betonowej. W ram prac należy wykonać mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej na głębokości, rozbiórka krawężnika, chodnika z płytek chodnikowych. Wykonawca w zakresie objętym ceną ofertową zapewni organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy.
Całość zostanie oznakowana znakami pionowymi, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
Konstrukcja wyniesionego przejścia dla pieszych:
- Warstwa podbudowy z kruszywa betonu cementowego gr. 15 cm;
- Podsypka cementowa – piaskowa gr. 5 cm;
- Warstwa z kostki betonowej gr. 8 cm
- Okres gwarancji – 24 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
- Warunki płatności – 30 dni od dnia otrzymania przez Gminę Suraż faktury VAT.
Nabywca Gmina Suraż ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż NIP 9661722485
Odbiorca Urząd Miejski w Surażu ul. 11 Listopada 16, 18-105
- Kryteria wyboru oferty: 100% cena.
- Wykonawca składa propozycję cenową wg zamieszczonego wzoru wraz
z kosztorysem robót sporządzonym na podstawie przedmiaru robót. - Zaproponowana cena brutto powinna zawierć wartość robót budowlanych określoną w oparciu przedmiot zamówienia.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 24 lipca 2019r. do godz. 10:00
w formie pisemnej zgodnej ze wskazaniem Zamawiającego na adres: Urząd Miejski
w Surażu ul. 11 Listopada 16, 181-05 Suraż sekretariat pokój nr 8 lub mailem: umsuraz@zetobi.com.pl
- Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Uszyński Marek 85 6503 597
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
- Przedmiar robót.
- rys. nr 1 i rys. nr 2 – geometria wyniesione przejścia dla pieszych
- Propozycja cenowa – wzór formularza
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
`
Metryka strony