Przebudowa drogi gminnej Nr 106625B w miejscowości Kowale wraz z przebudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1518B - II Etap budowa chodnika i zjazdów
BK.7021.3.2018 Suraż dnia 16 styczeń 2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Przebudowa drogi gminnej Nr 106625B w miejscowości Kowale wraz z przebudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1518B - II Etap budowa chodnika i zjazdów”
I. INFORMACJE OGÓLNE:
Planowana wartość przedmiotu zamówienia kształtuje się na poziomie niższym niż wyrażona w złotych równowartość 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 poz. 1579), zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postepowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
II. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Suraż
ul. 11 listopada 16
18-105 Suraż
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 106625B w miejscowości Kowale wraz z przebudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1518B - II Etap budowa chodnika i zjazdów
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: roboty budowlane polegały będą na wykonaniu po jednej stronie ulicy (prawej) chodnika o szerokość 1,5m - 2,0m i długości ok.490mb wraz z wjazdami po obu stronach ulicy na posesje zlokalizowane bezpośrednio przy krawędzi jezdni drogi. W ramach robót planuje się również wykonanie remontu utwardzenia placu przy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kowale. Zakres prac obejmuje działki oznaczone nr geodezyjnym 75, 259/2 i 256/3.
b) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
c) Roboty budowlane obejmowały będą w szczególności:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe wraz z transportem;
- roboty ziemne, korytowanie;
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej grubości
5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem;
- obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej grubości 4 cm,
- zjazdy bramowe z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego stabilizowane mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
- wykonanie utwardzenia placu przy budynku świetlicy z kostki betonowej gr 8cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20cm, podsypka cementowo – piaskowa grubości 5 cm,
- Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. Zamawiający posiada kostkę brukową betonową szarą gr 6 cm w ilości 464,4m2, kostkę brukową betonową czerwoną gr 8 cm w ilości 191,40m2. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania i wbudowania ilości kostki, będącej w posiadaniu Zamawiającego.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom
i standardom. - Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatrzymania części przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia tj. 3% wartości faktury z tytułu należytego wykonania umowy w okresie gwarancyjnym. Po upływie gwarancji Zamawiający przekaże zatrzymaną cześć wynagrodzenia Wykonawcy w terminie 14 dni od jej zakończenia.
- Wykonawca dołączy do oferty wyceniony przedmiar robót według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Ceny jednostkowe zawarte w przedmiarze robót będą stanowiły podstawę rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmniejszenia zakresu robót.
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy. Płatność jednorazowa, dokonywana będzie w ciągu 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
- Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół z odbioru robót. Wykonawca przedłoży również, operat powykonawczy kolaudacyjny.
- Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
- nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
- uniemożliwiające prawidłowe użytkowanie, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
- Termin wykonania: od dnia podpisania umowy do 14 września 2018r.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
- Termin składania ofert upływa w dniu 26 stycznia 2018r. o godz. 15:00. Ofertę należy złożyć pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż lub przesłać elektronicznie na adres: umsuraz@zetobi.com.pl.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej, oraz uprawnienia kierownika budowy do prowadzenia robót.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony