Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Suraż – Modernizacja energetyczna (termomodernizacja) budynku Szkoły Podstawowej w Surażu wraz z modernizacją budynku kotłowni

Suraż, dnia 24 czerwca 2024 r.

OG.271.9.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający:

Gmina Suraż, ul. 11 listopada 16, 18 – 105 Suraż  zaprasza do udziału w postępowaniu na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Suraż – Modernizacja energetyczna (termomodernizacja) budynku Szkoły Podstawowej w Surażu wraz
z modernizacją budynku kotłowni

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Suraż – Modernizacja energetyczna (termomodernizacja) budynku Szkoły Podstawowej w Surażu wraz
z modernizacją budynku kotłowni”

- Szczegółowy zakres prac zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumienie przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) a ponadto:

a) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem- niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin,

b) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,

c) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo- finansowym wykonawcy robót,

d) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót,

e) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy,

f) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonywanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót,

g) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót

h) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie,

i) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót,

j) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,

k) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,

l) Uczestniczenia w próbach i odbiorach oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji,

m) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie,

n) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej,

o) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów i obmiarów,

p) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji,

q) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac,

r) Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót,

s) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych.

t) Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami, właściwa jakość i kompletność robót),

u) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,

v) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP,

w) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,

x) Do obowiązków Wykonawcy- Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należy udział w przeglądach gwarancyjnych robót.

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także informacje o podstawie dysponowania tymi osobami- jeżeli dotyczy (jeśli Wykonawca w postępowaniu, polega na zasobach podmiotów trzecich w takim przypadku należy załączyć Zobowiązanie do udostępnienia zasobów dla każdego podmiotu) tj.:

- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która legitymuje się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa

- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która legitymuje się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,

- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, która legitymuje się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.

  1. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2025 od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. Podpisanie umowy z wykonawcą robót budowlanych przewidywane jest na lipiec 2024r.

  2. Okres gwarancji- nie wymaga się.

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferta może być złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: umsuraz@zetobi.com.pl w tytule wiadomości należy wpisać: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Suraż – Modernizacja energetyczna (termomodernizacja) budynku Szkoły Podstawowej w Surażu wraz  z modernizacją budynku kotłowni  na lub osobiście pod adresem Urząd Miejski w Surażu, 18 – 105 Suraż, ul. 11 Listopada 16, Sekretariat pok. 8

 Ofertę należy złożyć dnia: 02.07.2024r. do godz. 15:00.

  1. Warunki płatności: do 30 dni od daty przekazania prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marek Uszyński, sekretarz.suraz@zetobi.com.pl

  3. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim/ ofertę można złożyć w formie pisemnej na adres Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż, pokój nr 8/ ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: umsuraz@zetobi.com.pl /ofertę można złożyć jako korespondencję mailową na adres: umsuraz@zetobi.com.pl /ofertę należy złożyć poprzez system zakupowy udostępniony przez Zamawiającego pod adresem: …………………………...

  4. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. Prowadzenie negocjacji nie jest dla Zamawiającego czynnością obligatoryjną.

  5. Gmina zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

  6. W załączeniu do zaproszenia:
    a) PFU
    b) formularz ofertowy,
    c) wykaz osób, które będą nadzorować zadanie,

 

Burmistrz Suraża

Henryk Łapiński

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Surażu

Data wytworzenia: 2024-06-24

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2024-06-24

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2024-06-24