Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Suraż w 2019 i 2020 r.
Suraż, dnia 09.01.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na organizację i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Suraż w 2019 i 2020 r.
do równowartości kwoty netto 30 000 €
Zamawiający:
Gmina Suraż
11 Listopada 16
18-105 Suraż
tel/fax 085 6503 597
http://www.suraz.pl
http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
e-mail: umsuraz@zetobi.com.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Suraż
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie gminy Suraż, zwanego dalej PSZOK, spełniającego określone następujące warunki:
1) Punkt musi być zlokalizowany przy drodze publicznej;
2) Lokalizacja powinna zapewniać łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Suraż do terenu PSZOK;
3) PSZOK powinien być zlokalizowany w Surażu lub w miejscowości przyległej w odległości maksymalnej 5 km od centrum Suraża;
4) powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa między innymi prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ;
5) Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony i wg potrzeb w zależności od pory roku i godzin otwarcia- oświetlony.
6) Dzień i godziny otwarcia Punktu to:
a) środa: 08:00-15:00
7) Wykonawca posiada prawo dysponowania terenem;
8) Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy następujące aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje:
a) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów;
b) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (jeśli dotyczy);
c) decyzja o warunkach zabudowy dotycząca PSZOK ( jeśli jest wymagana);
d) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dotyczącą PSZOK.
9) Rodzaje odpadów, które mają być odbierane w PSZOK:
a) zużyte baterie i akumulatory
b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
c) odpady wielkogabarytowe, w tym meble
d) odpady budowlane i rozbiórkowe
e) zużyte opony
f) metale
g) przeterminowane leki i chemikalia
h) odpady zielone
i) papier
j) szkło
k) odpady ulegające biodegredacji
l) tworzywa sztuczne
10) Ilości odpadów, które mają być odbierane w PSZOK
Zamawiający nie jest w stanie oszacować jakie ilości w/w odpadów mogą być dostarczone przez mieszkańców gminy Suraż do PSZOK.
Dane szczegółowe dotyczące gminy Suraż
a) Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Suraż wynosi ok. 2010 w zabudowie jednorodzinnej i zabudowie zagrodowej.
b) Liczba mieszkańców rzeczywiście zamieszkujących na terenie gminy Suraż zgodnie ze złożonymi deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi ok. 1500
c) Ilość miejscowości: 11
d) Liczba gospodarstw domowych - 520 wg danych ewidencji ludności i złożonych deklaracji
e) Liczba gospodarstw domowych, które zadeklarowały prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów - 515
f) Liczba gospodarstw domowych, które nie zadeklarowały prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów – 5
g) Liczba gospodarstw domowych, które nie złożyła deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami - 5 (należy je traktować jako objęte przedmiotem zamówienia, nie prowadzące selektywnej zbiórki odpadów)
11) Przyjmowanie w/w rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy Suraż (dowód osobisty, nakaz płatniczy lub inny dokument)
12) Punkt musi być wyposażony w:
– kontenery lub pojemniki zamykane odpowiedniej wielkości na odpady należące do kategorii:
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory
– kontenery lub pojemniki otwarte odpowiedniej wielkości na odpady z pozostałych wyżej wymienionych kategorii
– legalizowaną wagę towarową.
13) Ważenie przyjmowanych odpadów
14) Prowadzenie rejestru przyjmowanych odpadów prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
15) Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku.
16) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i półrocznych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po półroczu którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 17 czerwca 2016r. (Dz. U. z 2016, poz. 934) w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
III. Termin złożenia oferty: 17.01.2019 r., godz. 11:00
- Opis sposobu przygotowywania ofert .
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
- Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- Wskazanym jest, by pierwsza strona oferty zawierała spis wszystkich dokumentów znajdujących się w kopercie / opakowaniu – brak takiego spisu nie skutkuje odrzuceniem oferty.
- Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości de kompletacji zawartości oferty.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta – usługi –
„Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
na terenie gminy Suraż”
Nie otwierać przed 17 stycznia 2019 r., godz. 1100
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- W przypadku przesyłania oferty pocztą / kurierem Zamawiający zaleca, ze względu na możliwość uszkodzenia opakowania, zastosowanie dwóch kopert oznakowanych w opisany powyżej sposób.
- Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na wytyczne.
- Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1).
2) Oświadczenie dotyczące posiadanych dokumentów PSZOK
- Termin realizacji zamówienia :od 01.02.2019 r. do 31.12.2020 r.
- Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Surażu, 11 Listopada 16, 18-105 Suraż (sekretariat)
VII. Załączniki:
- formularz ofertowy
- oświadczenie dotyczące posiadanych dokumentów PSZOK.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony