Zarzadzenie_80_09
Zarządzenie nr 80/09
burmistrza surażaz dnia 18 sierpnia 2009 r.
w sprawie informacji z wykonania budżetu Gminy Suraż oraz planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2009r.
Na podstawie art. 198 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420 Dz.U. z 2006 r. Nr 45, poz. 319) oraz uchwały Nr XL/199/06 Rady Miejskiej w Surażu z dnia 29 czerwca 2006 roku w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Suraż oraz planu finansowego instytucji kultury za I półrocze, Burmistrz Suraż zarządza co następuje:
§ 1. Przyjąć:Informację z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2009r. która zawiera:
plan dochodów po dokonanych zmianach oraz ich wykonanie - zgodnie
z załącznikiem Nr 1plan wydatków po dokonanych zmianach oraz ich wykonanie - zgodnie
z załącznikiem Nr 2zestawienie realizacji inwestycji - zgodnie z załącznikiem Nr 3
zestawienie udzielonych dotacji - zgodnie z załącznikiem Nr 4
zestawienie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej - zgodnie z załącznikiem Nr 5§ 2. nformację z wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2009r.
Informacje, o których mowa w § 1 przekazać w terminie i na zasadach określonych obowiązującymi przepisami:
1. Radzie Miejskiej w Surażu.Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku.
§ 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia .
Metryka strony