AUTOSAN
Burmistrz Suraża
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony
na sprzedaż autobusu, marki AUTOSAN S.A., model A0909 L.04 12.5t,
rok produkcji 2005
Przedmiotem sprzedaży jest autobus marki AUTOSAN S.A., model A0909 L.04 12.5t, rok produkcji 2005 numer identyfikacyjny (VIN) SUASW3RAP5S680469, nr rejestracyjny BIA 14PV, data pierwszej rejestracji: 28/04/2005, wskazanie drogomierza 615979 km, okres eksploatacji pojazdu (28.04.05 – 15.12.2022) 212 miesiące, rodzaj autobusu: szkolny, 2 drzwiowy, 42 osobowy, liczba miejsc siedzących: 42, rodzaj napędu 4x2, skrzynia biegów manualna, oznaczenie silnika DC14-CJ01 jednostka napędowa: z zapłonem samoczynnym, pojemność: 4120 ccm, moc silnika 128 kW (174KM), liczba cylindrów: 4, układ cylindrów: rzędowy, długość: 9300 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość: 3150 mm, kolor: pomarańczowy. Dane uzupełniające: Autobus posiadał ważne badania techniczne
do dnia 08.09.2023 r. oraz ważne ubezpieczenie OC do dnia: 28.04.2024 r.
Cena wywoławcza: 12 900 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset złotych).
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 03.10.2023 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż z dopiskiem „Oferta na zakup autobusu marki AUTOSAN S.A. model A0909 L.04 12.5 t. Nie otwierać przed 03.10.2023r. godz. 12:00”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.10.2023 r. o godzinie 12:30 w budynku Urzędu Miejskiego
w Surażu, ul. 11 Listopada 16, pokój nr 8. Otwarcie ofert jest jawne.
Informacje dodatkowe:
- Kryterium wyboru oferty: Najwyższa zaoferowana cena, która nie może być niższa
od ceny wywoławczej. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaproponowało
tę samą cenę, komisja przetargowa przeprowadzi przetarg w formie licytacji
przy udziale tych oferentów – jako dalszy ciąg przetargu pisemnego. W takim przypadku oferenci zostaną poinformowani o terminie i miejscu kontynuacji przetargu w formie licytacji. Ustala się wysokość postąpienia w licytacji o 1% ceny wywoławczej. Złożenie jednej, ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu. Wyłoniony w przetargu nabywca samochodu jest zobowiązany w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu (podpisania protokołu)
do dokonania wpłaty zaoferowanej ceny pojazdu na konto Gminy Suraż,
Nr 07 8081 0009 0000 1108 2000 0030 Bank Spółdzielczy w Łapach, Oddział w Surażu.
O terminie i miejscu podpisania umowy nabywca zostanie poinformowany przez sprzedającego.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi w miejscu wyznaczonym przez organizatora przetargu na terenie gminy Suraż po uprzednim podpisaniu umowy sprzedaży i zapłaceniu ceny. Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy sprzedaży ponosi nabywca.
- Przed przystąpieniem do przetargu uczestnik powinien zapoznać się ze stanem technicznym pojazdu – po uprzednim ustaleniu terminu. Uprawnionym do kontaktu w zakresie udostępnienia przedmiotu przetargu jest Pan Łukasz Laskowski tel. 85 650 35 97. Sprzedający nie odpowiada
za ukryte wady pojazdu oraz wady związane z jego zużyciem. - Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyny.
Metryka strony