Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż autobusu, marki VOLVO, model 8700, rok produkcji 2009
18 listopada 2024r.
Burmistrz Suraża
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony
na sprzedaż autobus, marki VOLVO, model 8700,
rok produkcji 2009
Przedmiotem sprzedaży jest autobus marki VOLVO, model 8700, rok produkcji 2009 numer identyfikacyjny (VIN) YV3R6M32291132017, nr rejestracyjny BIA 86840, data pierwszej rejestracji: 26/06/2009, wskazanie drogomierza 492605 km, okres eksploatacji pojazdu (26.06.09 – 12.06.2024) 180 miesięcy, rodzaj autobusu: turystyczny, 2 drzwiowy, 65 osobowy, liczba miejsc siedzących: 65, rodzaj napędu 4x2, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie osi: poduszki, rozstaw osi 5880 mm, jednostka napędowa: z zapłonem samoczynnym, pojemność: 7146 ccm, moc silnika 213 kW (290KM), liczba cylindrów: 6, układ cylindrów: rzędowy, kolor: biały. Dane uzupełniające: Autobus posiada ważne badania techniczne do dnia: 10.09.2023 r. oraz ważne ubezpieczenie OC do dnia: 31.12.2024 r.
Pojazd po serwisie w Autoryzowanym Serwisie VOLVO (luty 2023).
Cena wywoławcza: 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
SPRZEDAŻ NIE PODLEGA OPODATKOWANIU OD TOWARU I USŁUG
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 10.12.2024 r. do godz. 14:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż z dopiskiem „Oferta na zakup autobusu marki VOLVO model 8700. Nie otwierać przed 10.12.2024 r. godz. 14:30”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2024 r. o godzinie 14:30 w budynku Urzędu Miejskiego
w Surażu, ul. 11 Listopada 16, pokój nr 8. Otwarcie ofert jest jawne.
Informacje dodatkowe:
- Kryterium wyboru oferty: Najwyższa zaoferowana cena, która nie może być niższa
od ceny wywoławczej. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaproponowało
tę samą cenę, komisja przetargowa przeprowadzi przetarg w formie licytacji
przy udziale tych oferentów – jako dalszy ciąg przetargu pisemnego. W takim przypadku oferenci zostaną poinformowani o terminie i miejscu kontynuacji przetargu w formie licytacji. Ustala się wysokość postąpienia w licytacji o 1% ceny wywoławczej. Złożenie jednej, ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu. Wyłoniony w przetargu nabywca samochodu jest zobowiązany w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu (podpisania protokołu)
do dokonania wpłaty zaoferowanej ceny pojazdu na konto Gminy Suraż,
Nr 07 8081 0009 0000 1108 2000 0030 Bank Spółdzielczy w Łapach, Oddział w Surażu.
O terminie i miejscu podpisania umowy nabywca zostanie poinformowany przez sprzedającego.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi w miejscu wyznaczonym przez organizatora przetargu na terenie gminy Suraż po uprzednim podpisaniu umowy sprzedaży i zapłaceniu ceny. Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy sprzedaży ponosi nabywca.
- Przed przystąpieniem do przetargu uczestnik powinien zapoznać się ze stanem technicznym pojazdu – po uprzednim ustaleniu terminu. Uprawnionym do kontaktu w zakresie udostępnienia przedmiotu przetargu jest Pan Łukasz Laskowski tel. 85 650 35 97. Sprzedający nie odpowiada
za ukryte wady pojazdu oraz wady związane z jego zużyciem. - Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyny.
Metryka strony