Uchwała Nr 59
Uchwała Nr XII/ 59 /07
Rady Miejskiej w Surażu
z dnia 30 października 2007 r.
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2007 r.
Na podstawie art.18ust.2 pkt 4,ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.z 2001r. Nr 142 poz.1591; z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz.1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004r. Nr 102 poz. 1055 Nr 116 poz.1203; z 2005r. Nr 172,poz.1441; Nr 175, poz. 1457; z 2006r. Nr 17, poz.128, Nr 181 poz. 1337 z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 139 poz. 974) oraz art.165, 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2005 r. Nr 249,poz. 2104, Nr 169, poz. 1420; Dz. U z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz.1217 , poz.1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz.1832, z 2007 r. Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791, Nr 140, poz.984,) Rada Miejska w Surażu uchwala, co następuje:
§ 1. Dokonać zmian w planie dochodów.
Zwiększyć dochody o kwotę 1.900,-
Dział 750 – rozdz. 75011 § 2010 o kwotę 1.900,-
§ 2. Dokonać zmian w planie wydatków.
Zwiększyć wydatki o kwotę 1.900,-
Dział 750 – rozdz. 75011 § 4010 o kwotę 670,-
Dział 750 – rozdz. 75011 § 4110 o kwotę 114,-
Dział 750 – rozdz. 75011 § 4120 o kwotę 16,-
Dział 750 – rozdz. 75011 § 4210 o kwotę 1.100,-
§ 3. Dokonać w planie wydatków przeniesień między działami, rozdziałami, paragrafami na kwotę 14.790zł. zgodnie z załącznikiem Nr 4
§ 4. Objaśnienia dokonanych zmian w budżecie - zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 5. 1.Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
Plan dochodów ogółem 6.059.951 zł.
Plan wydatków ogółem 6.696.244 zł.
Deficyt budżetu gminy w kwocie 636.293 zł. zostanie pokryty przychodami pochodzącymi:
a) z pożyczki w kwocie 239.293 zł.
b) z wolnych środków w kwocie 228.000 zł.
c) z nadwyżki z lat ubiegłych w kwocie 169.000 zł.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Suraża.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Zygmunt Jarmoc
Załącznik Nr 1
do Uchwały Rady
Miejskiej w Surażu
Nr XII/ 59 /07
z dnia 30 października 2007r.
Zmiany wydatków budżetu gminy na 2007r.
Klasyfikacja | Nazwa | Zmniejszenie | Zwiększenie | ||
Dział | Rozdz. | § | |||
600 |
|
| Transport i łączność | 6.000,- | - |
| 60016 |
| Drogi publiczne gminne | 6.000,- | - |
|
| 4270 | Zakup usług remont. | 6.000,- | - |
801 |
|
| Oświata i wychowanie | 8.790,- | 1.450,- |
| 80101 |
| Szkoły podstawowe | 2.540,- | 200,- |
|
| 4010 | Wynagr. osobowe pracowników | 2.340,- |
|
|
| 4280 | Zakup usług zdrowotnych. | 200,- |
|
|
| 4370 | Opł z tytułu zakupu usł. telekomun. telef. stacjonarnej |
| 200,- |
| 80104 |
| Przedszkola | 600,- | 600,- |
|
| 4210 | Zakup materiałów i wyposaż. | 600,- |
|
|
| 4300 | Zakup usług pozostałych |
| 600,- |
| 80110 |
| Gimnazja | 5.650,- | 650,- |
|
| 4010 | Wynagr. osobowe pracowników | 5.000,- |
|
|
| 4370 | Opł z tytułu zakupu usł. telekomun. telef. stacjonarnej |
| 550,- |
|
| 4410 | Podróże służbowe krajowe |
| 100,- |
|
| 4430 | Różne opł. i składki | 650,- |
|
852 |
|
| Pomoc społeczna | - | 4.340,- |
| 85219 |
| Ośrodki pomocy społecznej | - | 4.340,- |
|
| 4010 | Wynagr. osobowe pracowników | - | 3.600,- |
|
| 4110 | Składki na ubezp. społeczne | - | 651,- |
|
| 4120 | Składki na Fundusz Pracy | - | 89,- |
900 |
|
| Gosp. komun i ochr. środowiska | - | 9.000,- |
| 90017 |
| Zakłady gospodarki komunalnej | - | 9.000,- |
|
| 4300 | Zakup usług pozostałych | - | 9.000,- |
Razem |
|
|
| 14.790,- | 14.790,- |
Załącznik Nr 2
do uchwały Rady
Miejskiej w Surażu
Nr XII/ 59 /07
z dnia 30 października 2007r
Objaśnienia dokonanych zmian w budżecie na 2007r.
Plan dochodów uległ zwiększeniu w rozdziale 75011 o kwotę 1.900zł. zwiększono o kwotę 1.900zł. na podstawie pisma od Wojewody Podlaskiego FB.II.JK.3011 – 398/07- dotacja na sfinansowanie kosztów wydawania dowodów.
Jednocześnie uległ zwiększeniu plan wydatków analogicznie do otrzymanych dochodów
o kwotę 1.900zł. na zakup drukarki, tonera i na nagrodę za wydawanie zwiększonej ilości dowodów osobistych.
Dokonano przesunięć między rozdziałami na kwotę 14.790zł. wynikających w toku realizacji budżetu. W rozdziale 90017 zwiększono na opłatę usług CZYŚCIOCHA po zmniejszeniu w rozdziale 60016 oraz w rozdziałach oświatowych. W rozdziale 80101 dokonano przesunięć między paragrafami na kwotę 1.450zł.opłata za przegląd pieców i usługi telekomunikacyjne. W rozdziale 85219 zwiększono o kwotę 4.340zł. na wynagrodzenia dla pracownika ośrodka po zmniejszeniu w rozdziałach oświatowych.
Metryka strony