Wywóz odpadów komunalnych na terenie Gminy Suraż
Suraż, dnia 08 stycznia 2015 r.
BK.7021.3.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
na „Wywóz odpadów komunalnych na terenie Gminy Suraż”
zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013, poz. 907 ze zm.)
- Zamawiający
Nazwa Zamawiającego: Gmina Suraż
REGON: 050659154
NIP: 9661722485
Miejscowość: Suraż
Adres: ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż
Strona internetowa: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
Godziny urzędowania: Pn. – Pt. 745-1545
Tel./fax.: Tel. 085 6503 596, 085 6503 184
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Suraż.
Zakres usług obejmować będzie:
- Terminowy i staranny ( z zachowaniem czystości) wywóz odpadów komunalnych.
- Możliwość domówienia dodatkowych pojemników, zmiany lokalizacji, częstotliwości opróżniania.
Informacje uzupełniające:
- Wykonawca ma obowiązek przestrzegania przepisów dotyczących postępowania z odpadami oraz przepisów ochrony środowiska.
- Wykonawca ma obowiązek zgłaszania do Urzędu Miejskiego informacji o uszkodzonych pojemnikach.
- Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą załączyć sprawozdanie ilości opróżnionych pojemników w danym miejscu za bieżący miesiąc.
- Zleceniodawca zawrze umowę z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową na okres 12 miesięcy
- Faktury będą płatne przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz ze sprawozdaniem
- Zamawiający zastrzega sobie prawo domówienia pojemników, zmiany lokalizacji oraz częstotliwości opróżnienia.
- Wykaz pojemników, ilość i częstotliwość wywozu stanowi tabela opisu przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca winien podać ceny netto i brutto za jednorazowe opróżnianie:
- pojemnika o pojemności – 1100l.
- pojemnika o pojemności – 120l.
- kontenera o pojemności – 7m3.
Tabela 1. Opis przedmiotu zamówienia – Adresy odbioru odpadów z przybliżoną ilością i częstotliwością opróżnień.
Lp. | Lokalizacja | Rodzaj/ Pojemność pojemników | Ilość pojemników | Częstotliwość opróżniania |
1 | Urząd Miejski w Surażu – ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż
| kontener 7m3 | 3 | zgłoszenie telefoniczne |
pojemnik 1100l | 2 | zgłoszenie telefoniczne | ||
2 | Świetlica w Kowalach
| pojemnik 120l | 1 | zgłoszenie telefoniczne |
3 | Świetlica w Zimnochach Świechach
| pojemnik 120l | 1 | zgłoszenie telefoniczne |
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 12 miesięcy.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi zawierać nazwę, adres oferenta i cenę, wyrażoną w kwocie netto i brutto oraz musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.
- Cena oferowana zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Oferowana cena jest ostateczna do zapłaty, jaką zamawiający zapłaci za usługę.
- Wraz z ofertą Wykonawcy przekaże Zamawiającemu:
- Ofertę Wykonawcy ( Załącznik Nr 1)
- Formularz wyceny przedmiotu zamówienia ( Załącznik Nr 2)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 3)
- Zaparafowany wzór umowy (Załącznik Nr 4)
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę w zaklejonej kopercie z napisem „Wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Suraż” można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18 – 105 Suraż w pokoju nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na w/w adres do 15.01.2015r. do godziny 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.01.2015r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Surażu – pokój nr 6 (sala konferencyjna).
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena ofertowa.
- ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.
Wszelkie informacje wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4
- DODATKOWE INFORMACJE
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Pan Marek Uszyński pod numerem telefonu (085) 6503 596
- ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz wyceny przedmiotu zamówienia
- Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – Oświadczenie
- Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – Wzór umowy
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony